AHMET YAR’DA İNOVASYON

Araştırma Geliştirme

Yaratıcılık ve fikir üretmede başarılı, müşteri gereksinimlerini doğru algılayan ve ona değer katmayı görev bilen ekibiyle kendi teknolojisini geliştiren ve sektöründe uluslar arası rekabette öne çıkan Ahmet Yar, Ar-Ge’yi stratejisinin bir parçası olarak ele almaktadır. İnovasyon, Ar-Ge stratejisinin özünü oluşturmaktadır. Ar-Ge faaliyetlerinde amacımız; çevreye saygılı, tüketicinin konforunu destekleyen, bugün ve gelecekteki ihtiyaçlarını karşılayan, standartlara uyumlu, rekabette fark yaratan ürünler ve sistemler tasarlamak ve geliştirmek olarak özetlenebilir.

Kalite Sistemleri

Ahmet Yar, süreç verimliliğini, kalitesini ve güvenilirliğini sürekli iyileştirerek; müşteri memnuniyetini arttıran, maliyetleri düşüren, yeni veya farklı üretim yöntemleri geliştirerek, sürekli iyileştirme anlayışını yaşatan, bunu yaparken iş güvenliği ve çevre prensiplerini göz önünde bulunduran bir kalite anlayışına sahiptir.

Enerji Tasarrufu ve Doğaya Uyumluluk

Doğaya, topluma ve gelecek nesillere karşı sorumluluklarının farkında olan Ahmet Yar tarafından üretilen soğutma sistemleri ve tesislerinde uygulanan ‘Enerji Yönetimi’zeka katılmış yapısıyla soğutma zincirinin her halkasında, her aşamayı kontrol altında tutmaktadır. Oluşturulan konfigürasyon maksimum performansı sağlayarak soğutma verimini arttırırken, en üst seviyede enerji tasarrufu sağlamaktadır.

HABERLER

EUROSHOP 2014 AHMET YAR'LA HATIRLANACAK

EUROSHOP 2014 AHMET YAR'LA HATIRLANACAK

Ahmet Yar, Euroshop 2014'te kurduğu özel konseptli standıyla fuarın çekim merkezlerinden biri konumundaydı

Soğutma sektöründe Türkiye’nin en köklü markalarından biri olan Ahmet Yar, 16 - 20 Şubat 2014 tarihlerinde Almanya'nın Düsseldorf kentinde, 3 yılda bir yapılan ve dünyanın en önemli perakende ekipman ve teknolojileri fuarı olan Euroshop'ta 16'ncı salonda E73 bölümünde kurduğu muhteşem standla fuara damgasını vurdu.

Standın genel konsepti Ahmet Yar'ın projesi olan ve sadece Türkiye'de değil tüm dünyada beğeni toplayan yeni trend gurme mağazayı yansıtır nitelikteydi.

Standın orta bölümünde şarküteri, et, meze, unlu mamul ve sıcak yemek çeşitlerini bir arada toplayan özel tasarım ada tipi reyon grubu yer aldı. Bu tasarım, hem tüketicinin hem de mağaza çalışanının en verimli şekilde alışveriş ve hizmet sürecini keyifle gerçekleştirmesine olanak sağlıyor.

Yine özel bir tasarım olan tamamen şeffaf Aqua modeli içecek dolabı ve deniz ürünlerinde gerektiği kadar buzu kendisi üreterek yüzde yüz tazeliği şık bir görünümle bütünleştiren Fish Corner, ziyaretçilerin büyük beğenisini toplayan ürünlerdi. Ahmet Yar'ın fuarda sergilediği özel konseptler arasında dışarıdaki soğuk havayı dolap içinde kullanarak enerji tasarrufu sağlayan yeni sistemler de yer aldı.

Ahmet Yar'ın standında reyonların içinde yer alan gıda ürünlerin tamamı, Euroshop için özel olarak Almanya'nın en kaliteli mağazalarından satın alındı ve fuar boyunca taze olarak sergilendi.

Ahmet Yar Yönetim Kurulu Üyesi Ömür Düztaş, Euroshop'ta gerçekleştirilen çalışmalarla ilgili şu bilgileri aktardı:

"Euroshop 2014, bizim adımıza tam anlamıyla bir sıçrama tahtası oldu. Büyük bir özen ve emekle hazırladığımız standımızı ziyaret eden herkes, fuarın en güzel alanlarından birini yarattığımızı söyledi. Euroshop boyunca 5 dakika bile oturma fırsatımız olmadı, görüşmeleri ve teklifleri nerdeyse yetiştiremez duruma geldik. Dünyada ve Avrupa'da üst düzey perakende markalarıyla yıllardır önemli projelere imza atan Ahmet Yar, fuar boyunca Avrupa pazarından yeni mağaza siparişleriyle birlikte birçok önemli firmadan mağaza yenileme talepleri de aldı. Ayrıca Doğu Avrupa, Afrika, Orta Doğu, Uzak Doğu ve Güney Amerika gibi gelişmekte olan pazarlardan de gelen ziyaretçilerle görüşme fırsatımız oldu. Bir Türk markası olarak, dünyanın dört bir yanından gördüğümüz bu ilgi bizi gururlandırdı. Genel anlamda fuar boyunca diğer Türk firmalarının da başarılı projeler sergilediğini ve çok sayıda ziyaretçi ağırladığını gördük. Bu da bizleri ayrıca mutlu etti. Euroshop 2014'te dünyadan olduğu gibi Türkiye'den de birçok ziyaretçimiz oldu. Özellikle Türkiye Perakendeciler Federasyonu üyelerini ve Türkiye'nin önde gelen diğer perakende markalarının temsilcilerini standımızda ağırladık. Sonuç olarak Euroshop'tan kazandığımız enerji ve ivmeyle ihracatımızı daha da artırmak ve sektörümüzde küresel oyuncu olmak için bütün gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz".